tjoflöjt

Jäklar va kul det var igår alltså!! Men det var sjukt mycket folk ute så vi gick runt i cirklar mest haha!! Jag kan förstå varför Pillan bryter sina ben utomhus haha, sjukare poser har jag aldrig haft på kameran tror jag!!!! ;) Och Aspen träffade jag också, men bara på promenad haha! "hon är ju alltid ute och går när hon är ute" sa Johan!

Nu är jag hungrig men Johan sover lite, eller han försöker sova iallafall! ;) Undra om jag ska åka till Härnösand idag eller om jag ska  bli kvar i Sundsvall? Vad tycker du? 

Undra om jag också ska sova lite nu, så går det fortare tills Johan sovit klart! ;) 



Kommentarer
Postat av: Ida

Haha det har jag aldrig reflekterat över att jag gör, men det stämmer kanske. Linnea sa idag att jag alltid brukar försvinna när vi går ut. Jag fattar ingenting!

2009-03-29 @ 21:14:28
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: Miis

Hade svin kul tack för en kanon kväll:)

2009-03-30 @ 12:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0