Härligt!

mitt fiskbett har blivit bättre och idag är jag nöjd med mig själv! :) har redan fått massor gjort! Kom precis in fren en lång promenad i solen med Johan och Rut! ;) Det var nära att vi blev attackerade av två fiskmåsar när vi gick efter strandpromenaden, eller Fredrichas promenad som det så fint heter här i Härnösand!

Nu ska jag ta och värma på fläskfilén som blev kvar sen i måndags, efter det blir det uppsatsskrivning och jag avslutar med MYS! :D

Har fåll ett bud på vårt köksbord men det var ett väldigt lågt skambud så jag var tvungen att avböja! Jag tror faktisket att det kommer bli svårt att sälja det, men eftersom jag älskar det så mycket så vill jag inte sälja det hur billigt som helst även om budet vi fick hade räckt till det nya köksbordet fyra stolar plus att vi hade haft 2000:- kvar till insynsskydd och liknande... hmm nu när jag tränker på det kanske jag skulle ha sålt de ändå..

Kommentarer
Postat av: Grolla

Haha va fan. Det är inte första gången Walle blir attackerad av fåglar. They're out ta get him!

2009-05-07 @ 00:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0