Hemma!!

Jag undrar när jag var hemma en helg senast!! Det är alltid någon man ska åka och hälsa på, fast det är ju roligt när man är där men tråkigt när man kommer hem och märker att helgen är slut...!!

I tjärned har vi krattat, eldat, grillat och grejat! Johan fick en blåsa i handen när han krattade som jag retade honom för, och vad tror ni händer då?? Jo jag fick en blåsa också!! :) men som tur var berättade Christina att Johanna Blev skinnflådd i båda händerna efter bara en liten stunds krattande så hon var värst haha! :)

Idag är bara en mysdag, solen skiner och jag tänker inte göra nått vettigt alls! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vafan, jag får alltid för allting jag :-(

Men nirå! Ni fick jo oxå blåssor, å det var väl inte så mycket o kratta! Hahahaha.

Kramar.

2009-05-11 @ 09:28:58
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Marita

Bara latmaskar som får blåsor!!! HAHA

2009-05-11 @ 10:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0