La la la

Godmorgon, klockan är nu 07:41 och här sitter jag nyduschad och klar! Jag ska på arbetsintervju klockan 09:35 så då är det bäst att kliva upp i tid så man hinner leta kläder i ca 1 timme! ;) I förrgår gav jag nästan upp tanken på att jag skulle lyckas få något jobb den här sommaren så jag satte mig ner och sökte tre sommarkurser på Mittuniversitetet i stället. När anmälan var gjord dröjde det inte länge innan jag hade en arbetsintervju och ett jobberbjudande.. Det är så livet fungerar har jag märkt.. Inget, inget, inget, inget ALLT. Så nu måste jag fundera på vad jag vill göra.

Firandet igår gick bra, maten som blev ett hopkok av det jag hade hemma visade sig bli en riktig höjdare så nu måste jag försöka skriva ner receptet! ;) Kanske jag ska göra en egen kokbok? Kan ju vara roligt att ha senare om inte annat!

Nä nu är det bäst att jag besöker garderoben och kokar lite gröt eller steker lite ägg så att jag hinner med mig, men ni kan ju hålla tummarna för mig idag! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Klart jag håller tummarna, det kommer gå kanon :)

2009-05-05 @ 09:02:44
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: Johanna & Emil

Hej och tack för en trevlig kväll med god mat o tårta! Recept tack! ;-)!!!

Håller hårt i tummarna idag för dig för intervjun. Det där klirrar du!

Ha en bra dag så hörs o ses vi. Kramar!!!

2009-05-05 @ 09:09:08
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Maijsan

oh vad spännande!! vad var det för jobb? :)

2009-05-05 @ 10:58:28
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0