TACK!

Jag vill bara skriva att jag blev så fruktansvärt rörd av era kommentarer!! Tack så mycket för att ni alla finns med mig när jag är en liten fjant! :) Jag blev faktiskt rörd så att det kom tårar när jag läste era kommentarer (tack för den genen mamma)

Jag älskar er alla och är så glad att alla ni finns i mitt liv!! :)


Karlstad är jätte bra, vi har så mycket sol och mycket kul! Vi har bakat tunnbröd bland annat och haft ett riktigt roligt mjölkrig!!


Snart kommer jag hem igen ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Miis

Klart man finns här för den bästa tjejen som finns:)

Å du är ingen liten fjant du är bara männsklig:) Älskar dig lill gumman:)

2009-05-03 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0