Tårta och Fisk!

Nu har jag ätit tårta två kvällar i rad, i går när Johan fyllde år och idag fanns det kvar en bit som jag var "tvungen" att äta upp också! Det är konstigt med sånna där tvång eller hur? haha

Intervjun tyckte jag gick bra, jag pratade på som vanligt och dom skulle höra av sig nästa vecka vare sig dom ville ha mig där eller inte! Men det var roligt iallafall, alltid kul med nya kunskaper! ;)

När jag kom hem så tillagade jag en öring för första gången, det blev super gott och vi njöt i fulla muggar, men jag råkade ut för en liten olycka :(
Fisken hade huvet och stjärtfenan kvar så jag var tvungen att leka en teater med fisken och eftersom Rut var rädd för den så sprang jag runt och jagade henne med den haha!! Sedan fick jag för mig att stoppa in ett finger i dens mun och då jäklar bet den mig!!!!!!! Mamma, du skulle ha lärt mig att inte leka med maten haha!! men tack för instruktionerna hur man tillagar!!

Kommentarer
Postat av: Miis

Haha du ska väl då råka ut för ALLT tok du.. haha underbara människa:D

2009-05-06 @ 01:49:55
Postat av: marita

du är bäst du gumman! ÄLSKAR dig!! :)

2009-05-06 @ 09:33:41
Postat av: Johanna M

Nämen, en död fisk som bits??? Vart fiskar man sånna?

2009-05-06 @ 10:12:19
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0