Trist alltså!

Jag har inte kunnat komma in på bloggen på skit länge, där av den riktigt usla uppdateringen! Jag hade jätte roliga och intressanta saker att berätta för er men dom har jag glömt bort nu ;)

I helgen ska vi åka till höga kusten och hälsa på familjen Malmsten! Egentligen skulle vi ha behövt börja packa men det får vi göra snart ;)
Idag har jag ringt ett viktigt samtal som kanske kommer förändra vårat liv väääldigt mycket! ;) men jag säger inte vaad! Visst älskar man bloggare som säger A men inte B!!! hahaha

nä nu är det dags att ta tag i vardagen, love it.....

Kommentarer
Postat av: marita

VADÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

2009-05-08 @ 15:52:08
Postat av: marita

Mammor MÅSTE veta först.. :P

2009-05-08 @ 20:24:22
Postat av: Miis

precis vadåååå????? säg nu.. man får inte säga A å inte B det vet du.. fyyyyyyyyyyyyyy vad taskigt.. säg nu då....

2009-05-08 @ 22:39:12
Postat av: Maijsan

hörduduuudu... jag är också nyfiken. frågade vad de va för arb.intervju du skulle på men fick aldrig svar. vi ska ev sälja våran bil... den är billig i drift och passar så länge man inte har en otymplig barnvagn och någolunda stor hund ;;;;;)

2009-05-09 @ 09:11:06
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0