Yo yo yo

Idag vaknade jag upp som en hipphoppare, kände gunget i knäna, orden rusade ur min mun och jag kliade mig på pungen.
Som du försår så var det en lögn.. jag har ingen taktkänsla what so evere, stakar mig om jag ens ska försöka läsa två rader högt och jag har faktiskt ingen pung.
Men om jag hade haft alla de egenskaperna så kanske det hade livat upp denna döende blogg??


Igår var vi till johans föräldrar och fick en underbar fiskgratäng till middag!! :) Vi fick också träffa johans syster med familj, vilket inte händer för ofta..!! Men de blir det ändring på när vi flyttar till Sundsvall!! och det gör vi senaste i heeeelgen!! :D

Nu ska jag klä på mig och gå ut en timma i det otroligt härliga vädret!! Tar med mig fästman och hund också!! Haha fästman måste vara det fulaste ordet någonsin...!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0