bättring!!

Jag har fått strikta order om att skärpa mig när det gäller bloggning så jag ska ge det ett försök!!! Jag tänkte lägga upp lite bilder från ladies night, som by the way var något av det roligaste jag har gjort!! vilken jäkla show, och det var grymt roligt att få ryckas med i stämningen och gapa och skriva så fort en manlig person råkade visa lite hud!!! hahahaha


Snygga Veronica hos mig på en fördrink :)


Maria var fabulos!!! :)


Jag var där som en virvlande vind haha


Oj dags att åka!!!


Nu är vi inne och ska till våra platser, grymt nära scenen!

Tyvärr var maten lite utav en besvikelse.. men drickat var ju rätt gott!!


Koko koko koko


Så tog vi i på de höga tonerna!


Partyyyyy


Hittade en gammal toapapperstant på toan!



up close


Jag och kamaramannen fightades om den bästa bilden! ;)

 hur skulle det kunna bli annat än bra med en sån här inledning??
Ses nästa år grabbar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0