Dejt

Jag kom att tänka på det, jag har nog aldrig varit på en riktig dejt. Alltså en sån som man ser på tv, en kille bjuder ut en och man går hemma och är pirrig och nervös, sedan när kvällen kommer vet man inte alls vad som ska hända. Det kan bero på att jag har haft fast pojkvän sen jag var 15år med ett uppehåll på tre månader.
Men eftersom jag aldrig har haft den känslan inför en dejt så liknar jag den med en arbetsintervju, och det har jag gjort en gång!

Vilken var din bästa/sämsta dejt???


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jag hade en dejt som var så dålig en gång att jag inte ens tyckte att den var värd att gå på! Den du! Men den måste jag väl ha berättat om? När jag gick på gymnasiet fortfarande?

2009-11-17 @ 23:00:05
URL: http://idabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0