Fula skor

Jag har lite idé torka på vad jag ska skriva om nu. Torka är inget man kan beskylla marken för nu.. den är genomsur, jag kan inte ha mina foppatofflor när jag går ut på promenad med Rut längre eftersom det är ett håt under foten.. :( Det kommer mamma och Johan bli väldigt glada för men jag älskar mina foppisar! :)

En sommar kom vi på att vi skulle ta en spontanutgång till espan, detta var alltså inte planerat vilket betydde att de enda skor jag hade var mina rosa tofflor, det är nog enda gången jag skämmts fruktansvärt mycket av att ha foppatofflor, jag satt vid ett bord mest hela tiden eftersom jag inte ville att någon skulle se dom..!!

Ha fula skor vid en utgång är det värsta man kan göra, jag gick på aveny i snowjoggings en gång också men de är en annan historia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0