Glad/irriterad

Jag känner mig väldigt glad i dag, mycket gladare än i går! Dock är jag otroligt lätt irriterad... hahaha

På promenad med hunden:

Kvinna med vit strävhårig hund: Oj vilken söt hund, får "pelleplutt" hälsa?
Jag less att tappa flowet i promenaden: Tack! men nej helst inte!
Kvinna med vit strävhårig hund, släpper fram sin hund i kärringkopplet (sånt som kan vevas ut och in flera meter): Joo men han ville ju så gärna.
Jag, irriterad höjer Ruts nyfyllda bajspåse: Får jag tappa bajs på din vita hund?
Kvinnan ser chockad ut och börjar veva in sin hund: neeej
Jag sänker påsen: jooo men jag ville ju så gärna.

Kvinnan försvinner, mission complete, tyvärr har jag en sjukt uppgasad hund som gör att flowet i promenaden aldrig kommer tillbaka. Hon kommer nog aldrig att avbryta min promenad igen.



Kommentarer
Postat av: Miis

Hahaha så jälva bra sagt:D

Å vad fin lilla Rut är på bilderna:)

2009-11-04 @ 22:20:42
Postat av: Jossan

Jag brukar köra med att vår hund har noskvalster, ingen som vågar låta sin hund hälsa då =)

2009-11-05 @ 15:54:32
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va!? Äre sant!? Sa du verkligen så????????

2009-11-06 @ 09:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0