Mamma till en mördare

Fy så ont det gjorde i hjärtat när jag såg på mamma till en mördare förut, dom berättade om en mamma vars ena son hade dödat hennes andra son.. Hon förlorade två barn på samma kväll kan man säga! Fy fan!!

Såg Paradise Hotel också, det väckte om många minnen! :) Jag kommer ihåg när serien gick förut, det var innan jag och Johan blev tillsammans, innan jag for till Skövde till och med. Jag var iallafall hemma hos Johans föräldrar på kometvägen och såg varje avsnitt, fem dagar i veckan haha!! Nu säger Johan att han tycker att det är värdelöst, jag frågade varför han följde det så slaviskt tidigare då, till svar fick jag typ:
"Samma anledning till att jag masserade dina fötter då, jag försökte ju få till det!!" Hahahaha

jaja klockan är mycket och när man skriver när man är trött är det ofta lätt att det blir antingen svammligt eller privat, så jag ska nog sluta nu! Ses i morgon! Kul att så många har börjat läsa min blogg iallafall! Några till så kanske man kan bli rik på den här gamla bettan, jag hade ju faktiskt besöksrekord på 17 unika läsare idag, Kissies here I come!! hahahaha

Note to myself: köp aldrig en näsplopp med svart pärla igen,
det ser ut som en flugbajs!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Måste bero på den flitiga uppdateringen ;)

2009-11-17 @ 08:44:11
URL: http://idabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0