saknar

eftersom Johan jobbar i Alby nu förtiden så är jag ensam några nätter i veckan.. Det är verkligen ingen höjdare när man är van att kunna vända sig om och krama en varm och härlig kille!! Nu är det bara tomt där!

Men i kväll kommer han hem och det ska bli så härligt, jag ska försöka hinna städa undan och diska all disk som vi har ståendes innan han kommer, jag kan inte fatta att jag har det så bra! Johan är den som nästan alltid diskar och tvättar, jag lagar nästan alltid maten, tillsammans städar vi lägenheten. Kan det bli bättre??

Nä innan jag tar tag i det så ska jag ta ut vovven på en promenad!


Kommentarer
Postat av: Marita

Lite bortskämd bara .. ;)

2009-11-18 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0