Torsdag

Promenaden flöt på toppen idag, inga störande tanter med hundar!! :)

Idag kommer Johan hem och då blire det helg, jag tror inte att jag lär mig nått mer om Assarsson innan hemtentan, så i helgen blire det bara myspys och maskerad!!!! :)

Skulle Du kunna leva utan dator i två veckor? skulle du desutom kunna låta bli tvn i två veckor ich isället göra saker med familjen. Lägg till en utmaning på det, du får inte göra av med pengar på annat än handla hem de nödvändigaste på affären. det betyder alltså, inte äta ute, inte köra bil osv...

Vad skulle du göra? skulle du klara det?


Kommentarer
Postat av: Maijsan

Jag utmanade Tommy nu på de du skrev om, jag är alltså övertygad om att jag skulle klara det. Men han vägrade, sa bara "Nej de ska vi inte för de klarar du aldrig, då skulle du dö..." Hallå? Varför inte anta utmaningen då liksom så får han ju se om han har rätt eller ej. C ya at LÖRDAG!

2009-11-05 @ 11:48:26
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0