Träning

På senaste tiden har träningen gått uselt, jag har anntingen inte gått dit eller så har det gått pissdåligt när jag har varit där. Igår var det värsta gången hittils.. Jag fick tok ont i benhinnorna när jag skulle springa på bandet, jag fastnade med ett snöre på tröjan i roddmaskinen och jag tyckte att alla stirrar och skrattade åt mig..

Desutom när jag sprang på löpbandet så ställde sig två tjejer alldeles bakom mig och började diskutera massa saker.. Fatta hur obekvämt det var för mig som är så otränad, jag vågade inte flåsa och jag vågade inte sänka farten på bandet för att dom skulle tycka att jag var dålig. Varför kan man inte ställa sig i ett eget hörn och prata sitt shit chat..??

I dag var jag fruktansvärt omotiverad att gå ner och träna med tanke på alla bakslag på sista tiden. Såg en situation i huvet liknande den här:



 men jag gick ner och det gick sjukt bra!!!!! fan va skönt, jag svettades som aldrig förr och körde verkligen sten hårt!! Nu sitter jag i soffan nyduschad, nyrakade ben, och insmord i ett lyxigt bodybutter, fy fan va skönt!!! :) I morgon ska det gå lika bra igen!!!!!!!!

 

 

Hur fan kan man kalla sin penis för Kung krull?? HAHAAHHA


Kommentarer
Postat av: Marita

hahhaaaa :P

2009-11-18 @ 17:34:11
Postat av: Pernilla

Hääärligt Sandra!!!!! :)

Skit i andra och kör ditt eget!! Bra jobbat bruden! :) Kram

2009-11-18 @ 21:47:24
Postat av: maijsan

hahah har du sett hur man dumpar en kille på 10 dagar, eller vad den nu heter ;)

2009-11-19 @ 08:58:52
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Helena

Bra jobbat Sandra!! :) fan vilka puckon, ursäkta mig, men sitt skvaller kan de banne mig ta nån annanstans tyck ja! Men hur som helst, skit i andra, inte lätt men de är inte värda det! kramiiiiiis :) :)

2009-12-15 @ 00:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0