Vetrinär

Det gick bra för Rut hos vetrinären, hon fick ta blodprov, klämmas på magen åtskilliga gånger och sedan röntgas! Sedan fick vi ett recept på piller som lillen skulle ta två gånger om dagen, vi gick till kassan för att betala för besöket, jag var beredd på en chock men fick en större chock!!!!! Summan var så hög att jag inte hade en chans att ha den på kortet... Dom kunde inte ge mig en faktura och inte vänta till återbesöket på måndag. Jag fick helt enkelt inte lämna stället förrän summan var betald..! jag fick ringa pappa och be honom komma till min räddning. Det gjorde han också så vi kom därifrån! Nu är dock bröllopskontot lite magrare!

sedan tentade jag, och jag fattade absolut nada, som tur var kunde Ida skänka mig lite ljus i mörkret som gjorde att jag fattade och fick ihop en tenta tillslut! men jag är osäker på om den är mästerlig nog för att klara gränsen till godkänt!

Jag läntar till Julen nu, så att det värker i kroppen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0