Wacko Jacko

Läste Idas blogg och nu ,har jag smeknamnet wacko Jacko i huvudet hela tiden!

Vi har haft en toppen helg uppe i Tjärned med Johans föräldrar, syster och lilla Emil! God mat, trevligt sällskap och promenader i naturen! ;)

Igår var vi på nöjeshallen och spelade lite arkadspel eller vad det heter. Jag vann tre av tre matcher mot Johan i airhockeyn!! Något stolt!! ;) det blev också total utklassning i basketen, Johan skyllde på att det var fel på spelet men jag kunde ju göra mål!!

Sedan åkte vi ut till pappa och spelade loite nintendo wii, det var faktiskt jätteroligt och jag har lite träningsvärk i min hölgerarm idag, haha!

ja det var en kort sumering av helgen, idag är det dimmigt som tusan men ganska skönt!
13,40 idag har Rut återbesök på sjukan, och förhoppningsvis finns inte den dumma knölen kvar i hennes mage!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0