ännu en dag!

Nu är jag T R Ö T T som fasen, men jag ska snart ut till bilen, hoppas och ber att jag inte måste skrapa rutorna!! Det är döds svårt att hitta en bra besiktningstid till bilen.. Man kan ju inte ta ledigt hur som helst så hur ska man kunna besikta bilen då? Om två veckor fans dte en tid på en lördag men det är för sent då, i morgon eftermiddag eller på onsdag nästa vecka hade också passat perfekt men då finns det såklart inte en enda tid..

Drömmer så sjukt mycket bröllopsdrömmar nu, varje gång är det något som gått fel också haha i natt var det ett enda kaos bara, men det är bra att se vad som kan gå fel i förväg så kan jag förhindra det i verkligheten!! ;) Jag ska inte ha getter på mitt bröllop iallafall! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0