massage utan "happy ending"

Jag har så tråkigt!! Har pluggat hela dagen och kommit fram till att det kommer gå åt skogen.. nu sitter jag här och tycker synd om mig själv eftersom jag är ensam!! Kul liv just nu!

Någon borde ringa stubo och säga att deras hiss är fruktansvärd, eller så får dom skapa hissförbud efter klockan 22:00 eftersom den låter som ett JET-plan..

Va skönt det är att vara så över positiv haha!! Jag har iallafall fått veta att mina 15st ljuslycktor är på väg hem från USA! Nice! jag älskar verkligen eBay! :)

jag har super mega baouta ont i mina benhinner också.. dom är inte van att träna så det är väl inte så konstigt, jag slet ut dom ganska regält när jag spelade innebandy och de väcks till liv varje gång jag tränar!

 

Nu ska jag se om jag har nån fin bild att lägga in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0