skep och hoj Kapten!

jaha nu var det en ny vecka igen, hääärligt! :) Sista veckan på praktiken också, det är konstigt att tiden kan gå så fort ibland! idag slutar jag dock klockan 17 så det är lite länge men det är ju så mysigt också! Jag tror inte att jag har så mycket mer att säga, 2 veckor till ladies night tror jag det är nu! det ska bli skoj!!

Jo jag har ett hett tips till nu tränare till sveriges landslag, Mikael persbrandt! Tuff, hård och har talets gåva!!!! skulle nog öka intresset för fotboll bland vissa också! ;)

Kommentarer
Postat av: Miis

Yes snart är det Ladies Night shit vad kul vi ska ha:D



Kan lova att jag skulle LÄTT sitta å titta på fotbollen om han är med.. ggrrr;)

2009-10-13 @ 00:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0