Trötter

skulle lätt plattsa i en snövit och de sju dvärgarna pjäs idag, självklart som trötter. Jag vacknade halv 4 i morse, och jag kunde verkligen inte sova. tankarna snurrade på högvarv, jag får inte försova mig så Nellie missar skolskjutsen, måste plugga till tentan, måste hinna göra klart foton från två bröllop, måste göra klart vfu-uppgiften, måste få ett möte med Lasses matstuga, måste träna, måste måste måste... suck..! inte blev det bättre av att jag verkligen måste sova eftersom jag jobbar 7:30-tidigast 20:00 idag.. men en rast på 45 minuter! enda stunden då det är tyst runt mig!!

Nu är jag hemma på min 45minutare, hunden måste få gå ut och kissa och bajsa! jag längtar till en dag utan måsten! helgen kanske??! kanske vi ska ta och fara upp till tjärned? visst ja... jag måste ju göra tenta på måndag morgon så det kanske inte blir så bra...

Nä nu är det dags att brassa tillbaka till skitungarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0