vem vill ha??

Jag är sjukt kissnödig nu så istället för att blogga borde jag göra någonting annat haha! Men jag bloggar!
Har haft en ganska ok helg, det blev den tack vare Lina, hon har lärt sig något nytt i helgen också att John Lennon ver med i Beatles! Bra där!! :)

Sedan hade vi en romantisk middag på Jops och sen blev det vin och skitsnack hos mig, jag var dock sjukt trött eftersom jag fick allergi på natten. Vi var ju på jätte god tacosmiddag hos Maria dagen innan och där fanns det katter, trots att vi for innan jag blev för allergisk så kom det som ett slag på natten ändå..!

Idag har vi farit runt på massa affärer och reklamerat saker, en telefon, en kamera, en stolsdyna och två köksstolar! :)
Nu ska vi kolla på Cellisten och dippa lite cirre!!!!!!!  I morgon är det praktik igen! (hoppas björnen gått i ide)


Kommentarer
Postat av: Johan

Vi dippade väl ändå chirre å inte cirre?!:) haha du är för härlig!!! kärlek i massor

2009-10-06 @ 19:36:30
Postat av: Johanna

Men Sandra??? Du är tokig du. Vet du vem Ingvar Kamprad är då? För det visste inte en som jag träffade häromdan...

Kramar på dig.

2009-10-07 @ 09:43:59
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0