WOOOW

När lokalen vi ska ha bröllopsfesten i betald, sjukt bra känns det! :) jag har hela tiden haft en känsla om att dom ska dubbelboka och de andra ska betala in föra oss, men nu är det betalt och då borde vi vara säkra! det känns skönt att betala av lite i taget så det inte blir så stora klumpsummor och lokalen är ju verkligen en viktig del att betala! ;)

Fan tänk, snart står man i kyrkan och lovar en annan människa sin kärlek resten av livet, är inte det skrämmande och otroligt vuxet så vet inte jag vad som är det! Sjukt att jag är vuxen.. hur vuxen känner sig inte min mamma nu när hennes barn gifter sig. Hur vuxen kommer inte jag känna mig när mina barn (om jag får några) kommer gifta sig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0