Ännu en dag!

Nu är det dags för ännu en dag i skolan! Jag känner mig mycket trött faktiskt... Och lite illamåeende men det gör jag ju alltid på morgonen, tror jag är gravid alla tidiga mornar om året hahaha!

Nellies Tärnklänning som jag köpt på eBay kom i går och den är såååååååå vacker! Hoppas bara att hon kan ha den, ska åka till mamma i kväll och låta henne prova den! Den är grön med brodyr och paljetter, underkjol och hela skiten!! Jag fick också 20 000st diamant dekorationer, 20 000st var mindre än jag trott, men det blir nog bra!! Hoppas att det ligger något paket tll mig idag också när jag kommer hem!! Det är så kul, även fast det är jag själv som betalat så känns det som en present! ;)

I natt vaknade jag och kunde inte andas, blev riktigt rädd eftersom jag var ensam. Jag fick bulla upp med kuddar unde ryggen och kippa efter luft i ca 1,5 timmar sedan somnade jag av utmattning, som tur är vaknade jag i morse.. Jag förstår inte hur jag ska kunna ha ett fungerande liv. En dag på skolan med andra människor och jag blir allergisk, hur ska jag kunna ha ett jobb går på föräldramöten och andra vuxna saker när det nästan leder till andningstopp varje gång... Nu ska jag iallafall åka och umgås med alla kattmänniskor igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0