Fotografering

Idag är det dags för fotografering igen. 12h ;) Det är min sista nu så jag hoppas den går riktigt bra. Trodde dock att jag skulle behöva ställa in den eller gör en mycket kortare version för jag har mått illa hela natten. men nu på morgonen känns det kanske bra igen..!!

Dom som gifter sig idag ska göra det på båten Ådalen, såd et kommer bli en väldigt spännande upplevelse! Hoppas att ingen blir sjösjuk haha!!!

I morgon ska vi till Johans farmor eftersom hon har fyllt år, hoppas Johan har köpt någon present då?! ;)

Just de, vin nya förlovningsring och vigselring kom med posten igår, jag är så sjukt nöjd!! Ringarna var otroligt mycket mer vackra än jag hade föreställt mig!! 182:- med frakt!! love it!!!!!

Kommentarer
Postat av: maijsan

men vars tusan kan man beställa ringar för 182 kr? jag är idelöra! ;)

2009-09-19 @ 22:07:07
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0