I yooour´s

Hej hopp! Det var ett tag sen jag skrev igen nu! Men vi har ju varit på en sjudundrandes resa med finlandsfärjan och en liten sväng till grönalund där Johan åkte både Insane och frittfall! tuffing va?!

Sen kom jag hem och då ver det helg med avenypremiär, Söndagen var jag lite småseg och på måndag morgon vaknade jag med världens magsjuka... kräktes nästan blod ett tag vill jag lova! intressant för ert att veta va?

Idag mår jag iallafall bättre tror jag, har iallafall druckit vatten idag som fortfarande finns kvar i min kropp! ;) Nu ska jag ställa mig och göra massa mat eftersom Johan börjat jobba på trakt igen och då behöver han massa matlådor!!

Jag är sugen att gå ut i skogen och leta kantareller men jag får inte för mamma. Hon tror att jag ska plocka giftiga svampar, jag fattar inte hur hon kan tro nått sånt?! ;)

Skolan har börjat och vad jag har hört så är det som vanligt i same old Härnta! haha Massa strul och ännu mer problem!

Ja vad ska man säga mer? I love spotify och fred på jorden!

Jag hittade "mina" ringar, men var tvungen att lämna kvar dom i sthlm.. :(


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men gud vilka fina!!!

Måste kosta en hel förmögenhet ju

2009-09-01 @ 15:34:14
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha okej, nej det är ju ingen som behöver veta det ju =)



Vi köpte våra vigselringar på Larssons Guld här i stan, eller ja min ring, som dock är äkta guld =P

2800:- och då ingick gravyr i den + i Henkes förlovningsring och putsning av alla 3 ringarna, det tyckte jag var ganska billigt ändå då man sett vilka hutlösa priser endel tar!

2009-09-01 @ 18:21:31
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0