kallt

Det är så satans snorkallt ute och på praktiken måste vi vara ute nästan hela tiden eftersom barnen ine ska smitta varandra med grissjukan, till saken hör att vi heller inte får ta en promenad eller något utanför förskolans staket eftersom det lurar en björn i den avgränsande skogsdungen.. Så vi är som apor i en bur som alla kan beskåda! :)

Hade ingen frukost hemma idag så jag har ätit två morötter och ett glas jucie jag kommer vara vrålhungrig när det är lunchdags och i dag är det fiskbullar.... Min värsta maträtt!!

Igår tränade jag och Virre hårt, först spinning och jag trodde mitt nedre skulle gå sönder totalt, VARFÖR måste dom ha så fruktansvärt obehagliga sadlar? Närsta gång tar jag med en kudde... Efter spinningen var det dags för power core, det gick sådär men gjort blev det iallafall!

Nä nu måste jag da gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Annso

Halleloj... stackare som måste vara ute hela dagarna, själv får man ångest för de tre ynka rastvakterna man har så jag förstår dig... Hur går det med läsandet? det går trögt här... haha

2009-09-29 @ 13:33:37
Postat av: Ida

Det är så jävla puckat att vara ute mer för att barnen inte ska smitta varandra, de hinner ju ändå smittas när de är inne och äter! För jag antar att ni äter inne?

2009-09-30 @ 11:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0