Photoshop

alltså de senaste dagarna har jag hetsat photoshop och försökt plugga till kommande tenta.. Det går inte så bra. Jag sover jätte dåligt på natten eftersom jag känner att jag ligger efter hela tiden. Därför har jag tagit ett beslut, efter bröllopet jag ska fotografera på lördag så blir det en paus i fotograferandet, min rädsla att göra andra besvikna gör att jag låter det gå ut över mig själv. Jag måste verkligen fokusera 100% på den här kursen och just nu är det inte ens 30%.. Tråkigt men jag tror att det är rätt beslut.

Nu ska jag iallafall åka hem till mamma och äta middag med Nellie, med mig kommer såklart datorn eftersom jag fortfarande har bilder att göra och ingen tid att spilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0