Ska man känna sig speciell?

Lina pratar om en person som hon tycker är väldigt speciell/Annorlunda

Lina: Men det gör inget att han är speciell, jag gillar det.
Sandra: okej..!
Lina: Jamen, jag umgås ju bara med speciella personer så.
Sandra: jaha? Tack
Lina: hahahahahahahahahahahahaha, speciella killar menar jag!! (?)

 

Idag är det fredag, jag ska ringa min praktikplats som jag äntligen fått information om!! :) Börjar på Måndag så det känns som det är lägligt att ringa nu. Sedan ska jag kolla på film, jag har hyrt en drama och det får jag aldrig se när Johan är hemma. Varför måste det alltid vara poliser, maffia och korruption i en film? Och man får inte glömma det obligatoriska biljakterna och explotionerna. Jag är lite trött på sånt nu! ;)

Kvällen vet jag inte hur den ser ut ännu
, jag var ut i onsdags och johan var ut i går, idag vill han också ut men jag är inte så laddad tror jag.
Nä man kanske ska ta och stoppa i filmen nu!

Kommentarer
Postat av: Miis

haha ja de vart ju verkligen en lugn kväll för dig, eller inte;)

Men jag tycker om dig fast du är full;)

2009-09-26 @ 12:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0