Skola!

Jamen dåså.. tidig morgon och dags att bege sig till härnösand.. Jag är sjukt trött och har träningsvärk överallt. Dansade Afro powerdance i går och kände verkligen att jag hade riktigt negerblod och gung i knäna, var bara frisyren som saknades! Väldigt rolig dans iallafall!!

Vad står på schemat idag då? 2 timmars föreläsning om kulturbegreppet och två timmars studiegruppsarbete. känns som en ganska lugn dag och förhoppningsvis kommer vi hem lite tidigare så inte Rut behöver strosa runt i sin ensamhet alltför länge.

När jag kommer hem på kvällen tror jag att jag och Virre ska testa på Indoorwalking, vet inte riktigt vad det är men jag hoppas det är roligare än vad det låter! ;)

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0