31 dagar

Nu är det väldigt nära... 31 dagar!! Och det är så otroligt mycket som måste hinnas med!! Jag kommer från och med nästa vecka vara ute på tre veckors praktik också, de betyder alltså att när dom veckorna är klara så är det bara en vecka kvar!! Hur ska det hinnas??

Ska få hjälp med massa pyssel av mina snälla vänner iallafall! Och det är guldvärt ska ni veta! Hoppas jag kan släppa på kontrollen lite då bara, hahaha! ;)

Å va jag hoppas att min brudklänning blir klar den här veckan!! Nä nu ska jag och Rut ut och bränna flott en sväng innan Ida kommer! Vi ska skicka in den slutgiltiga uppsatsen i dag!! :)


Kommentarer
Postat av: Nellie :)

Gud vad du är duktig på att fixa och redigera bilderna! :O :)

2010-05-06 @ 18:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0