bajs + vurpa

Ja det där var ju en intressant upplevelse!

Jag tror inte att jag var riktigt vaken, eller så har jag inte good luck i dag..! När jag plockade upp Ruts avföring gick påsen sönder.. jummi! och sen halkade jag och landade på rumpan.. om det var vår hade det aldrig hänt.. jag gillar vinter men nu är jag trött på de! När jag skulle korsa järnvägen första gången började det plinga eftersom att det var ett tåg på väg och eftersom jag var precis framför bommen så stannade jag (jag är ingen sån som kutar över när det är rött) som tur var kom jag på att jag stod på insidan bommen och alltså höll på att bli fången inne med tåget....!!!!! När jag skulle korsa järnvägen andra gången skulle jag sparka på en sten men råkade istället snubbla på järnvägen så tårna domnade bort..!

annars var det trevligt, härlig soluppgång (!) bra musik och trevligt sällskap! Tack Rut!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men lilla gumman.....när du är så duktigt och har planerat din morgon, så går allt lite galet? Stackare.....hoppas att turen vänder nu =)



Kram

2010-04-12 @ 14:12:02
Postat av: walle

haha altid lika kul å höra om dina å ruts bravader!!! :)

2010-04-13 @ 21:46:11
Postat av: Johanna

Tänk om du ramlat me stjärten rakt i bajskorven...

2010-04-14 @ 16:53:06
Postat av: Frank D Tank

Men lillen då, akta dig för tåget...!! :)

2010-04-18 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0