""eBayfantast""

Jag har handlat de mesta till mitt bröllop från USA, Kina, England och Australien tack vare eBay. Så mycket fynd har jag hittat så jag tänkte att jag skulle dela med mig lite! :) Jag har beställt närmare 60-70 saker på eBay och har endast blivit lurad en gång, men risken finns ju självklart! Sen hamnade ju min spritfontän i tullen också men de är de enda som har fastnat där!

Glittrigt tyll, 50m för ca 200kr
Nellies Tärnklänning och insydd underklänning ca 400:-
bling bling manschettknappar 65:- så jävla snygga är dom, bilden gör dom absolut inte rättvisa!! :)
Halsband och örhängen med 14karats guldöverdrag 160:-... mmmm kärlek!! ;)

Såå nu blir det inge mer tjuvtittande! :) Alla priser är inklsive frakt också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0