Kina

Idag har jag både chattat och mailat med Kina.. Jag får förhoppningsvis bilder på min testklänning i morgon och sedan ska dom på något vis hinna sy upp den på bara några dagar.. Jag hoppas det inte blir något hastverk..!

Det är klart med en del utav maten nu också, och Johans mamma och pappa är så snäll att dom ska betala en del, tänk vilken tur vi har!! Har skickat ut en massa förfrågningar på catering av potatisgratäng också så vi får se hur det går med det! :)

Vad har jag gjort med? Jo jag har köpt massa såpbubblor i USA, vilket kanske inte var så smart med tanke på vulkanen, men det visste jag ju inte då jag budade på dom..

Nu ska jag sova för jag mår inte nå bra... hoppas verkligen att jag mår bättre i morgon...!

Kram på er alla!

Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag blir så ledsen när jag vet hur det gick med det där fotouppdraget....tänk att det finns så otroligt korkade människor.



Däremot tror jag stark på att klänningarna kommer att bli perfekta och komma till oss i tid =)



Kram

2010-04-19 @ 23:10:29
URL: http://shira82.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0