Mardröm delux

Flera nätter har jag haft hemska mardrömmar om bröllopet! Inatt var det dags igen, vi glömde gå till frisören jag hittade inte de sakerna som jag skulle ha på mig, dukningen var inte gjord. Toastmastern (min bror) ringde och sa att han inte kunde vara med på middagen för han skulle ut och plocka svamp med min plastsyrras sambo. Desutom var min tärnor hemska! haha!! Dom vägrade förstå min panik och hjälpa mig för dom hade ett tv-spel som dom skulle klara ut, dessutom hade ju dom inte glömt frisören så dom var ju skitsnygga redan!!

Fy fan saäger jag bara!!! Tänk om det här är jag på min bröllopsdag hahahahaha


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det där bara måste vara fake...:S Shit

2010-04-08 @ 11:12:31
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0