Min möhippa

Förlåt att jag inte skrivit på länge men jag har blivit hippad!!!!!! :)

I Lördags när jag och Johan satt ute och solade så kom det två små flickor och hämtade mig! Jag fick byta om till träningskläder och sedan bege mig ner mot staden! (med sjuuukt tunga väskor.) På stan skulle jag in på myrornas och hitta en kvällsoutfit för max 150:- på tid, tror det var 15 minuter! Det var inte det lättaste, men sista klädsplagget jag tog i blev en hit!!! Som tur är så hade Lina spanat in en sjukt täker "kofta" till mig som jag kunde ha utanpå, axelvaddar och allt, så sjukt inne! ;)

Sedan blev det ögonbindel och in i en bil som luktade kille!! Det var Lasse, de hörde jag eftersom Virre blev pussjuk i framsätet! :) Vi kom fram och där stoppade bilen, en bestämd dam tar tag i mig öch drar mig framåt, efter ett tag visste jag vem det var, vem av mina kompisar är så barska och starka? ANNA G! ;)

Vi gick in och det luktade svett så jag visste att vi var i en hall, när vi gick igenom en dörr till så kände jag en välbekant lukt! ;) Innebandysarg! ;) Wiiihoo!!
Jag fick stå i mittcirkeln med Lasse och in kommer massa klampande dårar och slår med klubborna i golvet så det dånar! När jag få titta så står alla med ryggen emot mig med tryckta t-shirtar!

Det blir match, 4 gånger 6minuter har jag för mig, och fy satan vilken kondis alla hade!!! Vi sprang som små getter på en äng!!! eller?? haha jag tror att alla helt plötsligt fick astma och Linas astmaspray blev flitigt använd!! ;) ja hur slutade matchen då? Några små skador, Lina fick en punkterad vad och blåningar här och där men vitigast av allt 11-3 till mitt lag! haha

Sedan blev det dusch, jag tror Lina och Pillan hade sett fram emot det mycket för det var mycket skratt och nakendans i duschen!

På med kläder och hem till Malin, jag fick en lista med saker som jag skulle lyckas fotografera, de jag inte fotograferade skulle jag i stället få ta en shot för! (men som tur är glömde flickorna bort den listan närmare kvällen) Jag fick en ryggsäck med hemligt innehåll, lite av det hemliga innehållet rann dock ut och hela min rumpstump blev blöt!! haha

Vi gick ner på stan och år SUSHI!!!!! Mums, det var sjukt gott! Vi satt i solen också för fy fan vilket bra väder det var!! :) Sedan blev det lite dricka och prata skit vid ån innan Fia tog tah i mig och ville att jag ska kulle med på Hemköp. Dags för lite traditionellt kondom-inköp. Det var ju inga problem eftersom man nu för tiden bara behöver ta ett kort och sedan ploppa ut dom i en automat. profil - den skräddarsydda blev det! ;)

Lina och Virre försvann och kommer sedan tillbaka med en rosa slöja med jätte fin tiara! Tack! Mitt nästa uppdrag var att dela ut kondomer och förespråka säkert sex. Jag delade ut dom och körde på be safe taktiken, blev nog inte så mycket förespråkande egentligen! Anna följde efter mig och såg till att jag inte gav någon som var för ung, haha!! "NEJ, inte han, äru dum? jag har ju haft han i skolan" haha

Aspen-Glassen
spillde glass på hela sin tröja, haha

Sedan åkte vi buss, sjung busschafförs-sången som i gamla goda dar och hade det mysigt. Vid det här laget visste jag redan vad jag skulle göra eftersom Elin T var så snäll och berättade det innan hon skulle hem haha!!! "Jag är ledsen att jag måste åka nu, jag hade jätte gärna velat följa med och rida jätte dildo" hahahaha Okeeej sa jag!

Vi stannade alltså på nöjeshallen jag fick byta om ännu en gång, BURKA är inte det lättaste att ha på sig när man ska sitta på en stor snopp. På plats blev det en hård fajt mellan oss brudar vem som skulle hålla sig kvar på den ensoma penisen längst!! Vi trodde länge att Virre skulle vara oslagbar med sina 18 sekunder men Malin drog av sig tightsen och klämde sig fast i hela 28sekunder och kom upp på treans växel!!!!!! Grattis Malin!! kan ju berätta att mitt privata rekord blev 7sekunder!! Fia spöade mig i Air hockey också, måste ha varit outfiten som gjorde att det gick så dåligt!!

"håll i ollonet" "biiiit ollonet" hahaha


Efter fajten var vi alla ganska möra. Vi fick skjuts hem till Malin också som resulterade i en smäll i skallbenet, Tack JIM....! ;)

Biteline tog bara 1,5 timmar innan maten kom, och innan det hade vi väl väntat 1,5 timmar på att Lina skulle "byta om" också!! Men det var gott när det kom. Sedan brakade festen lös. kan sammanfatat lite lätt så här.
Pillan for hem, Virre spillde salsa på malins liggfåtölj, Ida rasade soffan, en kort killa ramlade på balkongen, Jim rakade armhålorna, Ida hade danslektioner, vi gjorde en videoblogg, Fia gjorde shots av turkiskpeppargodis, vi shottade massor, en kort kille började stripdansa på mig (han var inte inhyrd), jag klippte slitsar på min klänning, en tant kom ut på balkongen brevid och skrek att hon skulle ringa polisen, Virre blev paranoid, vi alla gick! :) Det var innan krogen.

På Avve var det väldigt lite folk, konstigt med tanke på att det var lönings helg! Men min moster var ju där, hahaha, vad är oddsen på det liksom! Jag fick sjunga Sweet child på karaoken och efter det kom Jerry Rautakorpis look a like fram till mig och berättade hur bra jag var! :) tack Jerry Rautakorpis look a like!
Sen försvann de flesta tjejerna utom Fia, Elin och Virre! Fick veta av hon som stod i garderoben att Aspen hade gått hem! hon var tydligen lite överförfriskad hahaha! :) Lina och Malin stod ute och kedjeblåste med Tom J!

Klockan två kom johan och hämtade mig, sen sov jag nonstopp till i morse typ! :) träningsvärken jag har i kroppen går inte att beskriva! Den är sjuk!!!!!!!!  TACK alla ni som var med, det var verkligen jätte kul!! Jag har verkligen underbara vänner!!!!!!!! :)


Kommentarer
Postat av: Men guuuu

Du ser ju sjukt snygg ut ävne med rosa tyllslöja men fy fasen för hon bredvid! Haha jag ska bara gå och gräva ner mig litegranna.

2010-04-26 @ 09:50:52
Postat av: Johanna

En helt crazy dag!!! Fasen va kul ni haft!!!

Kramar.

2010-04-26 @ 10:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0