Söt som socker!

Idag vaknade jag tidigt igen, satt uppe och filura lite med uppsatsen vi ska opponera på, den är ganska många fler sidor än våran har jag lagt märke till! Tror inte det räcker som opponering så jag får nog pilla vidare! :)

Nu har vi varit och tränat det var jättekul idag, jag var laddad redan innan jag kom dit så det kunde ju inte gå annat än bra! Efter det blev det en välbehövd solning. Tänkte sola ganska ofta nu för jag vill inte vara blekfet när jag tittar tillbaka på mina möhippekort!! *blink* Det räcker med att bara vara fet! hahaha! ;)
Så efter en dusch nu så borde jag känna mig ganska fräsh!! Sen blir det gröt med mycke kanel till lurre!! MMMMMUMS! :D

Nu ska jag testa om det går att måla hjärtan på sockerbitarna
som vi ska ha till kaffet på bröllopet, jag kan inte hålla mig längre,
måste ju se om det går! ;)


Kommentarer
Postat av: Walle

Vi va grymma på gymmet idag!!! Men knäckte jag inte dig på benövningen i vanlig ordning??!! hmm kommer inte riktigt ihåg nu... ;)

2010-04-10 @ 13:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0