Gott Nytt fran New York!!!

Vi ar framme hela och rena!! :) Klockan ar 07:48 hos oss nu och vi har varit vaken i typ tva timmar!! :)

Igar var vi pa en city night tour, de var en busstur runt stan dar vi fick se flera sevardigheter och mycket julbelysning!! Man kanske forstar att det ar en stor stad nar en rundtur i centaralka Manhattan tog ca 2,5-3h hhahaha, dessutom akte vi i en buss utan tak sa det var ruggigt kallt, sista timman stod vi nastan inte ut, forutom Patrik som hangde utanfor bussen for att fa nagra bra bilder!!!

Rockafeller center var sjukt alltsa, den julgranen skulle jag vilja ha hemma!!!! helt klart!! :)

Hotellrummet ar super ocksa, tva rum och ett kok samt tva badrum med badkar i varje, desutom ligger det mittemot Madison squer garden, vilket betyder att det ar super centralt!! Tror dock att vi har en polisstation utanfor hotellet for det ar en jakla aktivitet pa natten haha.

Men nar vi skulle ta oss upp till Times squer igar holl jag pa bli tokig, alltsa ingen kan forsta hur mycket folk det var, jag holl nastan pa att kvavas!! Dessutom var det en tv-inspelning dar uppe infor nyar. Toppen pa moset var nar det borjade brinna i en skyskrapa och det vallde ut rok pa typ 28e vaningen!! 

Idag blir det lite shopping innan de stora Partyt ikvall pa Hudsen Terrace!!

Jag har tyvarr glomt min minneskortslasare sa jag kan inte ladda in nagra bilder, men jag ska se om jag hittar nan billig idag for det vore sa kul att visa er!! annars gor jag det saklart nar vi kommer hem!!! 

Gott nytt ar pa er alla godingar!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Christina o Göran

Kul att se att allt är bra.



Gott nytt år!

2010-12-31 @ 16:59:13
Postat av: Pappa

Tänk om man kunde få höra om dottern och sonen tänkte på sin lilla pappa där borta i världsmetropolen... :-)

2011-01-01 @ 17:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0