New york!

I morgon klockan 05:09 går tåget till Arlanda och därifrån går flyget 10:40 till New York!! Snälla ni håll tummarna på att SJ funkar galant i morgon, annars kommer jag att få fotsvett!!!!!!

Jag ska försöka blogga under vistelsen eftersom det är så himla snordyrt att ringa hem eller ta emot samtal, 30kr minuten typ!! huuu!!!!!

Och eftersom ni alla kommer fira in det nya året 6h före mig så säger jag GOTT NYTT ÅR!!!! redan nu! :)


SÅ här ska entren till hotellet se ut! :)


Och en ganska imponrande reception!


Och en ungefärlig bild på planlösningen på hotellsviten! hahaha! ;) Var tvungen att kapa ett rum i Photoshop!! Jag, johan mamma och patrik sover i sovrummet och brollan får bäddsoffan i vardags!! Och om det finns badkar!! FATTA VAD JAG SKA BADA!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: Svägerskan Johanna

Hade så himla roligt nu. Hoppas allt går enligt planer så de andra inte får sitta o lukta på fotsvett. Men då fanns det ju kanske badkar då du kommer fram ;-)

Kramar och HAPPY NEW YEAR!!!

2010-12-29 @ 14:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0