Plugga lugga plugga!

Nu sitter jag utan röst instängd i ett rum och skriver klart min portfolio som ska in den här veckan! Trist att hålla på men skönt som fan att det är klart snart!!!!!

Just nu skriver jag om konflikthantering, faktiskt jättespännande!! I ett kapitel står det om de vanligaste försvarsmekanismerna man använder sig av i en konflikt!!

Det här är min reaktion i hemma bråk:

Regression: när man ställsinför ett problem återfaller man lätt till omogna eller primitiva beteenden. Man beter sig som ett barn: skriker och stampar i golvet, kastar saker, slår näven i bordet - som i sandlådan!

haha tur att jag inte reagerar så i konflikter bland vanligt folk!! stackars Johan hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0