Sjukdom

Ja för cirka en miljonte gången i höst är jag sjuk...!! Nått jag har funderat på är varför jag inte kan sova på nätterna när jag är sjuk... bara på dagarna!! Det är alltid nått som stör min sömn på natten. Just nu är det en mycket ond hals och stickande öron och täppt näsa... jag hatar ju att sova med munnen öppen, de blir för torrt!

Jag har nu suttit uppe sedan klockan fyra och sett att det kom från ingen snöflinga alls till jättemånga snöflingor. Jag önskade att Johan inte behöver ge sig ut i snön till Alby snart men det måste han ju. Gissar på att hans klocka ringer om ca 15 minuter..

Det blir iallafall en vit snöfylld jul!!! :)

Kan ju berätta att jag fick jobbet också!! Visste att jag skulle bli glad men att jag skulle bli såååå glad det kunde jag inte ens föreställa mig. Nu har jag en framtid känns det som!!

Om 14 dagar den här tiden är vi på tågstationen och gör oss redo för en lång resa over the sea!!! NEW YORK!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0