Skrytsam!!

jag måste faktiskt göra ett till inlägg idag!
Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv just nu och det är inte ofta!! För det första är jag otroligt glad över att ha fått mitt jobb och att så många vill arbeta med mig, det gör mig verkligen JÄTTEGLAD!!!! meeen!

Det jag tänkte berätta i det här inlägget kanske inte bryr er det minsta, men jag tycker att det är helt underbart! Jag har nu lyckats gå ner 18kg i vikt! Det känns helt sjukt om 2 kg är det alltså 20!! Det låter helt overkligt för mig! :)
Visst, jag har ju själv satt mig i den sittsen att jag måste gå ner massa i vikt men det känns ändå som det är väldigt bra jobbat av mig! :)

Jaja nog om det! Hoppas alla har en fantastisk dag!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Faan vad du är bäst!!! :D

2010-12-16 @ 15:46:16
URL: http://shira82.bloggagratis.se
Postat av: Pillan

Shit vad du är duktig Sandra!!! :) Va riktigt stolt över dig själv nu!!! Go girl!!

2010-12-16 @ 18:27:43
Postat av: Elin

Gud vad duktig du ÄR Sandra!! Skitbra jobbat! =) Grattis till jobbet förresten! Nu känns väl det värt allt slit och skit!? :P



Kram

2010-12-18 @ 09:24:50
URL: http://elinteresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0