Alla hjärtans dag!

undra hur många som har den här rubriken idag?!

Det blev ingen bröllopsmässa i morse för jag kände mig inte nå pigg, men tydligen hade det inte varit nå bra där heller så..!

Lillgubben bjöd på lunch idag och sen for vi hem till mamma och spelade spel och åt fondue! Skit kul att sitta där och doppa pinnar tycker jag! :)

i morgon är det ny vecka igen, och om mina planer går som dom ska så kommer jag vara väldigt effektiv! Måste göra mycket nu eftersom det är veckan innan Härntavecka.. ååå va jag nte längtar... vi ska läa oss att starta en blogg och allting, hur fan ska de gå?!

Jag hoppas att alla har haft en härlig dag med nära och kära, själv ska jag släpa min trötta jobbiga kropp till sängen och sova stenhårt hela natten!


Kommentarer
Postat av: Walle

Härlig dag vi hade!!! ;)

2010-02-15 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0