Förlust

Tur att man hade trevligt sällskap för det var inte mycket till hockey, en killa snubblade på sig själv och ramlade, inte nog med det utan har fortsatte glida utan att kunna stanna enda tills han frontalkrockade med sargen. Typ som på film. Vi hamnade bakom en sjukt tjurig tant som promt skulle sitta precis brevid Johan för att det var hennes plats. (kan ju tillägga att det inte ens var halvfullt i ishallen, och att det var onummrerat idag).
Ida försökte trots parkeringsgubben genom att ställa sig på en annan plats än den han visade henne till, men parkeringsgubben vann och hon hamnade där hon skulle.

Sundsvall förlorade men vi fick mycket skratt, examensplaner och sittdansande! Plus att jag lärde Johan och Ida lite hejarramsor, Ida sa dock att hon trodde att jag hittade på dom och att jag hejade för tyst! Men jag tycker att jag var bra!

Nu hoppas vi på bättre match i natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0