Gull alltså!

Stenhård träning idag! Har redan träningsvärk i vänster axel, det måste vara rekord!! haha

Nu ska vi göra oss klar och åka till makarna Sjödins stuga och titta på när Lina äter korv och dricker choklad! Ska bli intressant! ;) Sen ska jag åka förbi mamma och säga till henne!!

Men först ska jag ringa pappa! haha nu vet ni allt jag tänker göra, för det är ju så sjuuukt intressant! Är lite partysugen också men i morgon klockan 11 ska jag Lina och Maria på bröllopsmässa i Söråker, tyvärr jobbar Virre annars hade nog hon också varit med!

Bilder från vår prommis i Sidsjön!


Kommentarer
Postat av: marita

Vad skulle du säga till mig??

2010-02-15 @ 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0