Hockey och äggsås

Dagen verkar ska gå i hockeyns tecken, Sundsvalls match först och sedan hem och ladda för en natt med Foppa och grabbarna! Nån mer än vi som ska se matchen? är alltid kul att sms bra och dåliga tankar, men eftersom dom spelar ca 01:00 äre ju bra att veta vilka som är vakna! :)

Har nyss ätit fiskgratäng, hur kommer det sig att jag alltid har en full kastrull med äggsås över? Det känns som jag gör mindre och mindre varje gång och fyller gratängen till max med äggsås men ändå står det ALLTID en kastrull full med äggsås kvar, så är det någon som ska göra en fiskgratäng så kan jag bjuda på äggsås. hatar att slänga! ;)

En liten hälsning från Johan, han är mästare på
paint hälsningar!!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

hmmm...lasse sa att de spelar 02...men han måste ha cyklat på månen hahaha

Vill också ha fiskgratäng, kommer på studds!! hihi



Tack för din kommentar....vad snäll du är. Men visst se det ut som jag har tonvis med sol-utan-kräm hahahaha (min lilla felsägning).

2010-02-17 @ 12:44:28
URL: http://shira82.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0