photoshop

Nu har vi käkat middag, kyckligt i pitabröd med sallad, lök och massa annat gott! :) Det var en rolig del av dagen, jag har haft en tråkig också. Den bärbara datorn har totaldött, den reagerar inte på någonting är bara helt svart som natten.. Det tråkiga med det förutom att den inte längre fungerar är att den senaste sparade versionen av bakgrunden till C-uppsatsen fanns på den.. toppen! Men som tur var har jag en på den här datorn också fast inte i närheten lika lång/bra som den som har försvunnit.

Har börjat med en ny retuscheringsmetod i Photoshop nu, en ganska dramatisk retuschering som jag troligtvis inte kommer ha så stor nytta av just för att den är så överdriven. Men det är riktigt kul!!!!!!
Kolla dom här före och efter bilderna tillexempel!



Tänk på att jag är jätte nybörjare!!!!


Kommentarer
Postat av: pernilla

men guuud!!! då kanske till och med ja skulle se snygg ut ;D

2010-02-12 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0