Rätt upp i.....

fejjan!!!!! Idag på sprang vi in en snabbis på bolaget och köpte några "hockeyöl" om man skulel bli sugen. Plötsligt hörs ett pysande ljud från korgen där vi lastat våra öl! Jag ser en blöt och skummig öl och drar upp den i tron om att den läcker. De gjorde den inte.. Johan reagerade snabbt för han hade sett vilken öl som egentligen läckte. Han drog upp den och vände den snabbt så den inte skulle spruta ner hans kläder, det han dock inte han tänka på var att jag stod mitt i mot honom.. Gissa vad som hände?

Preeeeecis!! Han höll den lämpligt nog i ansiktshöjd så jag fick hela ansiktet nedsprutat med öl... INTE OK!!!!!! :)

Nu ska vi piffa till oss och åka till Farmor på middag,,!!

Just ja det måste jag berätta också. I morse ringde farmor till mig men jag var djupt in i drömmarnas värld så jag tyckte attd et stod Farmoi på displayen. Så när jag vaknade var jag helt säker på att jag hade pratat med min handledare i sömnen och fruktade för vad jag kunde ha sagt...!! De sjuka är att jag även när jag var vaken inte reagerade på att jag hade Farmoi i telefonboken.... Det har jag ju inte!



Kommentarer
Postat av: Ida

Hällde ni ut rödvin också? Haha det där var ju lite som när jag jagade öl i rulltrappan! Haha.

2010-02-19 @ 15:29:17
URL: http://idabitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0