Rubiiiiks!

Jag har en kännsla!!!! Att idag kommer bli en bra dag, idag kommer bli en toppen daaaaag!!! För jag har namnsdag, då kan ju ingenting gå fel!? Att Rut väckte mig klockan 4, att det är snöstorm ute och att jag ska skriva C-uppsats kan ju bara vara olyckliga tillfälligheter eftersom ingenting kan gå fel idag! INGENTING! :)

Snö förresten, är det någon mer än jag som verkligen gillar snö men som tycker att det är ganska okej mängd ute nu, och att det gärna kan börja bli vår? :) Vore inte skönt om det fortfrande var snö ute 29/5 till exempel. När Johan komfimerade sig, någon gång i mitten på maj tror jag att det var, då var det typ snöstorm ute. Så med min tur så vet ni att det är lite bra att planera för vinterjacka och snöskor 29/5 hahaha!!

Jag är på bra humör idag iallafall, men det är nog för att jag är så barnsligt förtjust i att bli uppvaktad och att folk säger grattis!! ;) *BLINK BLINK*

Rutan är lite trött på morgonen! ;)


Kommentarer
Postat av: Maijsan

Grrrr.attis!! ;)

2010-02-17 @ 19:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0